Potřebujete se zeptat?
Zavolejte - 722 163 700
Napište - info@expreskufr.cz
Objednávky doručujeme
každý den mezi 8 - 20 hodinou
(v Praze a okolí)
Včetně svátků a víkendů !
Novinky – newsletter
Pokusíme se zde odpovědět na základní otázky vyplívající z pronájmu kufrů.
V případě, že zde nenaleznete svou odpověď, neváhejte se nás zeptat!
Bohužel i tato situace může nastat. Záleží, o jaké poškození se jedná a kdo jej zavinil!
Poškození rozdělujeme na závažné a běžné opotřebení.
- Běžná opotřebení vycházejí již z principu běžného používání kufru, jako jsou drobné škrábance "většinou vznikají při manipulaci na letišti", drobné zbělení materiálu vzniklé při nárazu „bez prasknutí materiálu!“.
Za takováto poškození nepovažujeme porušení smlouvy o pronájmu a nejsou účtovány žádné poplatky!
- Závažné poškození jsou poškození, která znehodnocují kufr, díky nimž kufr ztrácí jeho užitné vlastnosti a brání dalšímu používání. Jsou to například poškozené - kolečka(o), rukojeti, troleje, proražení kufru „praskliny“, deformace, znečistění vnitřku kufru, poškození zámku, a další výrazné poškození.
Za takováto poškození považujeme porušení smlouvy o pronájmu a jsou účtovány poplatky za náhradu škody. "výše škody je dle typu poškození"
Proti neúmyslnému poškození kufru se můžete chránit využitím naší služby „Kufr bez rizik“ a připlatit si tuto ochranu spolu s půjčovným. Příplatková ochrana se vztahuje na poškození koleček, prasknutí kufru, poškození zipů, madla a troleje zavazadla. Nevztahuje se však na zničení celého kufru, ztráty či odcizení.
POZOR! Jedná-li se o poškození nejčastěji leteckým přepravcem, nese náklady na náhradu škody přepravce. Je nutné, ale dodržet reklamační postup daného přepravce! Obvykle to bývá sepsání protokolu o škodné události ihned při odbavení na letišti, uschování přepravních dokladů a letenky. Poté lze i po skončení cesty reklamovat poškozené zavazadlo v ČR u přepravce. Pokud to bude možné, s reklamací Vám pomůžeme nebo zařídíme její vyřízení. Pokud přepravce uzná reklamaci jako oprávněnou, Vámi složená kauce Vám bude vrácena v plné výši.
Bohužel v tomto případě kauci k danému kufru nevracíme. V případě ztráty zavazadla přepravcem je nutné požadovat náhradu škody u přepravce, u kterého došlo ke ztrátě. Můžeme jen doporučit uzavřít pojistnou smlouvu na zavazadla s pojišťovnou.
V případě, že k tomuto dojde, jedná se o porušení smlouvy a jsme oprávněni požadovat náhradu škody. Je, ale i možné v průběhu pronájmu nás informovat, že dojde nečekanému prodloužení pronájmu s tím, že po vrácení uhradíte dny o které jste měli kufr déle pronajatý. Využitím třeba SMS na číslo +420 722 163 700 nebo emailem na info@expreskufr.cz.
Jelikož nabízíme cestovní kufry od předních výrobců zavazadel, kde je kladen důraz na kvalitu, nepatří pronajímané kufry k těm nejlevnějším na trhu a kauce nám zaručuje, že se zavazadlo vrátí a v případě poškození či porušení smlouvy slouží k dohodnutému finančnímu vyrovnání. Výši vratné kauce naleznete spolu s cenou pronájmu při výběru jednotlivých kufrů. Každé zavazadlo má nastaveno svou výši vratné kauce, která se složí při podpisu nájemní smlouvy a je vrácena při předání kufr zpět v plné výši v případě, že nedojde k porušení smlouvy o pronájmu.
Probíhá při doručení kufrů a při vyzvedávání opět sepíšeme protokol o vrácení. Náhled smlouvy naleznete zde.
Kufry Vám přivezeme naší dopravou na zadanou adresu v objednávce. Vybrané kufry jsou Vám doručeny minimálně den před začátkem pronájmu. Vždy jste předem kontaktováni pro dohodnutí termínu a času doručení.
Kufry si zase zpět odvezeme naší dopravou a to minimálně den po skončení pronájmu. Vždy se předem na termínu a času vyzvednutí dohodneme.
Si určujete Vy při objednávce kufru. Délka pronájmu také určuje cenu za pronajatý den zavazadla. Jsou tři cenová pásma a každý kufr má své cenové rozpětí. Zavadla, jsou možné pronajmout od tří dnů a více. Více informací o ceně pronájmu najdete u vybraného kufru na webu.
Kufry nejsou nikterak zvenčí označeny, že se jedná o pronajaté kufry.
Ano i tato možnost je, a jelikož jsme plátci DPH je možné jej i uplatnit.
Pokud se Vám pronajatý kufr líbí a rádi byste si ho koupili, je možné si stejný objednat nový nebo právě ten pronajatý koupit. Na požádání Vám rádi vypočítáme cenu odkupní pronajatého kufru. Pozor u nového máte nárok na záruku, ale u již použitého nárok zaniká!
Náhrada škody se neuplatňuje na vady vlivem opotřebení kufru př. zadrhávající kolečko vlivem opotřebení ložiska, za špatnou aretaci troleje vlivem únavy pérka v troleji nebo opotřebení jezdce zipu a tím špatné spínání zipů. Těmto vadám předcházíme pravidelnou údržbou cestovních kufrů, kdy je každý kufr po ukončení pronájmu vyčištěn a zkontrolován stav pro další bezproblémové zapůjčení
Příklady náhrady škody za poškození kufru:
Poničené kolečko |
150,- Kč/kolečko |
Prasknutí kufru |
od 100,- do 1 000,- Kč dle typu praskliny. |
Promáčknutí kufru | 0,- Kč |
Běžné poškrábání kufru | 0,- Kč |
Poškození zipu |
od 100,- do 400,- Kč dle velikosti škody |
Poškození madla kufru | 100,- Kč |
Poškození troleje kufru | 400,- Kč |
Poškození vnitřního prostoru |
od 100,- do 1 000,- Kč dle typu škody či zašpinění. |
Zapomenuté heslo k zámku | 500,- Kč |
Příklady náhrady škody za poškození kufru s využítím služby Kufr bez rizik k danému kufru.
Poničené kolečko |
0,- Kč/kolečko |
Prasknutí kufru |
0,- Kč |
Promáčknutí kufru | 0,- Kč |
Běžné poškrábání kufru | 0,- Kč |
Poškození zipu |
0,- Kč |
Poškození madla kufru | 0,- Kč |
Poškození troleje kufru | 0,- Kč |
Poškození vnitřního prostoru |
od 100,- do 1 000,- Kč dle typu škody či zašpinění. |
Zapomenuté heslo k zámku | 500,- Kč |
Příplatek za službu „Kufr bez rizik“ se účtuje jednorázově k ceně pronájmu na dané období, a to vždy na konkrétní jedno zavazadlo v objednávce, a to podle velikosti kufru.
Za jeden velký kufr s označením L je příplatek |
60,- Kč |
Za jeden střední kufr s označením M, M+ je příplatek | 50,- Kč |
Za jeden malý kufr s označením S je příplatek | 20,- Kč |